Polityka jakości
Firma MEGMAR L&C jest znana z niezwykle wysokiej jakości dostarczanych produktów i rozwiązań.
Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać taki stan rzeczy i każdego dnia udowadniać, że zasługujemy na zaufanie, jakim darzą nas nasi Klienci, Partnerzy i Pracownicy.
Jesteśmy w życiu tym, co wielokrotnie robimy.
Doskonałość, zatem, nie jest jednorazową czynnością, lecz nawykiem.
Cele firmy MEGMAR L&C w zakresie polityki jakościowej:
- Realizacja zleceń na wysokim poziomie jakościowym, zgodnie z normami etycznymi i obowiązującymi przepisami prawa
- Uzyskiwanie stałego wzrostu satysfakcji Klientów
- Budowanie marki i dbałość o dobry wizerunek Firmy
- Podnoszenie świadomości jakościowej na każdym poziomie zarządzania
Cele te są realizowane poprzez:
- Dokładne rozpoznanie potrzeb i wymagań klienta oraz przestrzeganie ich przy realizacji zleceń
- Promowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań produktowych i technologicznych
- Podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i przyjętym Zintegrowanym Systemem Jakości z zastosowaniem wymagań WSK oraz AQAP
- Systematyczne podnoszenie kwalifikacji personelu, jego wiedzy w zakresie uregulowań prawnych oraz jego świadomości odnośnie odpowiedzialności za jakość w zakresie objętym działalnością
- Konsekwentną realizację oraz ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Jakości według normy ISO 9001 z elementami AQAP 2110 i zastosowaniem wymagań WSK
Zapewniamy, że nasza polityka jakości:
- Jest znana, rozumiana i przestrzegana w Firmie
- Jest przeglądana i dostosowywana do zmieniających się okoliczności w ustalonych odstępach czasowych
- Jest publicznie dostępna dla wszystkich zainteresowanych stron