TESTERY SZORSTKOŚCI NAWIERZCHNI DRÓG I PASÓW STARTOWYCH
TESTERY SZORSTKOŚCI NAWIERZCHNI DRÓG I PASÓW STARTOWYCH
Produkcją i rozwojem testerów szorstkości nawierzchni zajmuje się od 1991 roku firma ASFT (jako kontynuator pracy firmy SAAB).
Od 2007 roku jej wyłącznym przedstawicielem na rynku polskim jest MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING.
Urządzenia produkowane przez ASFT cechują się długością życia wynoszącą około 15 lat.
Produkowane są one z komponentów najwyższej jakości – 95% części firma wytwarza samodzielnie.
Firma MEGMAR L&C zapewnia stałe wsparcie techniczne i serwisowe, a także dostęp do części zamiennych i nowych technologii.
TESTERY SZORSTKOŚCI NAWIERZCHNI W LOTNICTWIE
W ofercie dostępne są trzy rodzaje testerów:
– montowane na samobieżnym pojeździe – VW Sharan, Skoda Octavia, Volvo V70, Skoda Fabia itp.
– przyczepowe – T-5 (220 kg) i T-10 (420 kg)
– przenośne – T2GO (21 kg)
Cechą wyróżniającą dwa pierwsze rodzaje testerów jest specjalnie zaprojektowana tylna oś, składająca się z jednolitej rury i zapewniająca docisk koła pomiarowego do podłoża z wartością 140 kg.
Wszystkie testery samobieżne wyposażone są w automatyczne skrzynie biegów, jedynie Skoda Fabia, przeznaczona dla małych lotnisk, posiada skrzynię manualną.
Testery szorstkości mogą zostać wyposażone w system samonawadniania i zbiorniki o wielkościach dostosowanych do potrzeb odbiorcy (przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa).
System komputerowy wyposażony w dotykowy wyświetlacz stworzony jest w oparciu o najnowsze dostępne technologie, przy zapewnieniu łatwości i wygody obsługi.
Wszystkie testery szorstkości produkowane przez firmę ASFT zgodne są z wytycznymi ICAO, FAA, krajowych organizacji lotniczych i drogowych. Ponadto spełniają europejskie normy, a wręcz znacznie je przewyższają.
Szczegółowe informacje dotyczące testerów dostępne są w broszurach do pobrania oraz po skontaktowaniu się z firmą MEGMAR L&C.