Polityka jakości

Firma MEGMAR L&C jest znana z niezwykle wysokiej jakości dostarczanych produktów i rozwiązań.
Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać taki stan rzeczy i każdego dnia udowadniać, że zasługujemy na zaufanie, jakim darzą nas nasi Klienci, Partnerzy i Pracownicy.

Arystoteles

Jesteśmy w życiu tym, co wielokrotnie robimy.

Doskonałość, zatem, nie jest jednorazową czynnością, lecz nawykiem.

Arystoteles

Cele firmy MEGMAR L&C w zakresie polityki jakościowej:

  • Realizacja zleceń na wysokim poziomie jakościowym, zgodnie z normami etycznymi i obowiązującymi przepisami prawa
  • Uzyskiwanie stałego wzrostu satysfakcji Klientów
  • Budowanie marki i dbałość o dobry wizerunek Firmy
  • Podnoszenie świadomości jakościowej na każdym poziomie zarządzania

Cele te są realizowane poprzez:

  • Dokładne rozpoznanie potrzeb i wymagań klienta oraz przestrzeganie ich przy realizacji zleceń
  • Promowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań produktowych i technologicznych
  • Podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i przyjętym Zintegrowanym Systemem Jakości z zastosowaniem wymagań WSK oraz AQAP
  • Systematyczne podnoszenie kwalifikacji personelu, jego wiedzy w zakresie uregulowań prawnych oraz jego świadomości odnośnie odpowiedzialności za jakość w zakresie objętym działalnością
  • Konsekwentną realizację oraz ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Jakości według normy PN-EN ISO 9001:2009 z elementami AQAP 2110:2009 i zastosowaniem wymagań WSK

Zapewniamy, że nasza polityka jakości:

  • Jest znana, rozumiana i przestrzegana w Firmie
  • Jest przeglądana i dostosowywana do zmieniających się okoliczności w ustalonych odstępach czasowych
  • Jest publicznie dostępna dla wszystkich zainteresowanych stron